Wola: handel/usługi 73,18 m2
1 830 EUR
Karolkowa, Warszawa, Mazowieckie, PL
Nr oferty: 1053203 / 197393
Nr oferty w biurze: 197393
Szczegóły
- Rodzaj oferty:Lokal użytkowy
- Typ transakcji:Wynajem
- Rynek:Rynek wtórny
- Rok budowy:2012
- Ilość pięter:15
- Piętro:Parter
- Stan wykończenia:Bardzo dobry
- Forma własności:Pełna własność
- Powierzchnia:73,18 m2
- Cena:1 830 EUR
Opis
lokal handlowo-usługowy o pow. 73,18 m2do wynajęcia na bliskiej Woli, na parterze biurowca w okolicach ul. Karolkowej , poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy: open space, gabinety. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 25 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 22,60 PLN /m2, -energia elektryczna, (Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu, w oparciu o takie parametry jak m.in.: zakres aranżacji lokalu, długość umowy najmu, profil działalności czy rating firmy). Wynajmujący przewiduje zachęty finansowe dla Najemcy oraz wsparcie w aranżacji powierzchni. Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 71,58 m2 Powierzchnia brutto: 73,18 m2 Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: 3-poziomowy podziemny parking na ponad 100 samochodów. 150 EUR/stanowisko/ miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/77m2 Parking: -150 EUR/stanowisko/miesiąc -209 podziemnych miejsc parkingowych. Możliwość parkowania na parkingu miejskim przy ulicy. Umowa: -czas określony: 5 lat -kaucja 3 miesiące, Istnieje możliwość wynajmu sal konferencyjnych. Opis budynku: Budynek klasy A+ oferujący nowoczesne powierzchnie biurowe zapewniające przyjazne i komfortowe warunki pracy. Budynek powstał w 2012 r. i został wyposażony w liczne zielone rozwiązania, w tym oświetlenie z czujnikami ruchu, okna i elewacje o wysokiej izolacyjności termicznej. Najemcy mogą również korzystać z nowoczesnego systemu klimatyzacji z indywidualną regulacją temperatury i wilgotności oraz czterech szybkobieżnych wind. W standardzie są również: łącze światłowodowe, okablowanie elektryczne, podnoszone podłogi, podwieszane sufity,wykładzina. Lokalizacja: Niedaleko od biurowca znajduje się także stacja metra Rondo Daszyńskiego oraz przystanki komunikacji tramwajowe i autobusowe umożliwiające sprawny dojazd do innych części miasta. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: Katarzyna@propertyoffice.pl ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Media
woda, prąd, internet
Ogrzewanie
miejskie
Droga dojazdowa
droga asfaltowa
Informacje dodatkowe
parking, klimatyzacja, winda, ogrzewanie