Wola: biuro serwisowane: 5 osób

7 700 PLN

Prosta, Warszawa, mazowieckie, PL

  • 21 m2

  • 367 PLN/m2

  • 21 m2

  • 367 PLN/m2

Nr oferty: 1664757 / 291772

Nr oferty w biurze: 291772

Szczegóły

  • Oferta:Lokal użytkowy 21 m2
  • Rynek:Rynek wtórny
  • Rok budowy:2020
  • Piętro:10+ z 31
  • Stan wykończenia:Bardzo dobry
  • Forma własności:Pełna własność
  • Cena:7 700 PLN

Opis

biuro serwisowane dla 5 osób na 26 piętrze w nowoczesnym budynku na warszawskiej Woli w okolicach ul. Prostej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz, Kameralne biuro urządzone w nowoczesnym kreatywnym stylu. Lokal do wyłącznej dyspozycji najemcy. Biuro wyposażone w meble, tj. biurka, fotele, kontenerek i dużą szafę. Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła. Miesięczne koszty najmu netto : od 7700 PLN. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również: -tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem, -dostęp do biura przez całą dobę, -dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki, skanera, faxu, -codzienne sprzątanie gabinetu, -opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację, -dostęp do internetu przez WiFi i kabel, -korzystanie z wewnętrznej kawiarni -obsługę recepcyjną w godzinach 9-17. -pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy), - dostęp do sprzętu audiowizualnego, -obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych (serwis kawowy), Zalety biura serwisowanego: -elastyczność warunków umowy, -możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni bez dodatkowych kosztów, -profesjonalna obsługa recepcji, -dostęp do sal konferencyjnych, -wszystkie opłaty w cenie, Parking: Do dyspozycji zmotoryzowanych Najemców oddano stanowiska na parkingu podziemnym. Opis powierzchni serwisowanej: Do dyspozycji najemców przygotowano 180 stanowisk pracy w 52 gabinetach, sale konferencyjne oraz strefę wypoczynku. Udogodnienia dla Najemców w budynku i w sąsiedztwie: -hotele, -restauracje i punkty gastronomiczne, -centrum konferencyjne, -sklepy, Lokalizacja: Bezpośrednie połączenie z II linią metra oraz sąsiedztwo przystanków tramwajowych i autobusowych będą ogromnym ułatwieniem, zachęcającym do korzystania z komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: Katarzyna@propertyoffice.pl ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Media

Woda

Prąd

Internet

Ogrzewanie

Miejskie

Droga dojazdowa

Droga asfaltowa

Informacje dodatkowe

Parking

Klimatyzacja

Winda

Ogrzewanie

Pomieszczenie socjalne