Wola: biuro 409,21 m2
Okopowa, Warszawa, mazowieckie, PL
Nr oferty: 1665217 / 291815
Nr oferty w biurze: 291815
Szczegóły
- Oferta:Lokal użytkowy 409,21 m2
- Rynek:Rynek wtórny
- Rok budowy:2000
- Piętro:10+
- Stan wykończenia:Bardzo dobry
- Forma własności:Pełna własność
- Cena:6 240 EUR
Opis
klimatyzowany lokal biurowy o pow. 409,21 m2 do wynajęcia na bliskiej Woli, na 11 piętrze m2 w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Okopowej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz Obejrzyj lokal na filmie: https://www.youtube.com/watch?v=B29yXUuh7HI Lokal biurowy w wielofunkcyjnym budynku użytkowym na warszawskiej Woli. Lokal narożny. Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami najemcy. Lokal z dobrym dostępem światla dziennego. Na powierzchni zostały wydzielone gabinety biurowe, korytarz i pomieszczenia pomocnicze. Lokal nie nadaje się na typowe usługi medyczne: brak osobnych kanałów wentylacyjnych. Na miesięczne koszty najmu netto składają się: -czynsz: 15,25-15,50 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 32 PLN/ m2 (13094,72 PLN), -zużycie mediów, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 378,90 m2 Powierzchnia brutto: 409,21 m2 Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Kompleks zapewnia także do dyspozycji swoich najemców 114 podziemnych miejsc parkingowych. Koszt miejsca pojedynczego: 150 EUR/mc, koszt miejsca podwójnego (miejsca zależne): 120 EUR/stanowisko/mc. Współczynnik miejsc parkingowych: 1/100 m2. Sala konferencyjna w budynku. Umowa: -okres najmu: do ustalenia, -kaucja: 3 miesiące Nowoczesny, 14-kondygnacyjny biurowiec, oferujący na wynajem 20 300 m2 całkowitej powierzchni biurowej. Budynek został wyposażony w rozwiązania techniczne takie jak klimatyzację, kontrolę dostępu, podnoszone podłogi, UPS, system przeciwpożarowy. Udogodnienia dla Najemców: -punkty gastronomiczneL restauracja i kawiarnia, -punkty handlowe i usługowe, -przychodnia rehabilitacyjna, -bankomat, -paczkomat, Lokalizacja: 3 przystanki tramwajowe dzielą budynek od stacji metra (Metro Ratusz Arsenal), 2 przystanki od powstającej stacji drugiej linii metra (Rondo Daszyńskiego). Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują standard powierzchni biurowej. Polecam i zapraszam do oglądania: Katarzyna@propertyoffice.pl ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Media
Woda
Prąd
Internet
Ogrzewanie
Miejskie
Droga dojazdowa
Droga asfaltowa
Informacje dodatkowe
Parking
Klimatyzacja
Winda
Ogrzewanie
Pomieszczenie socjalne