Śródmieście: biuro serwisowane dla 2 osób

4 750 PLN

rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych, Warszawa, Mazowieckie, PL

  • 10 m2

  • 475 PLN/m2

  • 10 m2

  • 475 PLN/m2

Nr oferty: 1318138 / 231064

Nr oferty w biurze: 231064

Szczegóły

  • Rodzaj oferty:Lokal użytkowy
  • Typ transakcji:Wynajem
  • Rynek:Rynek wtórny
  • Rok budowy:2017
  • Ilość pięter:39
  • Piętro:4
  • Stan wykończenia:Bardzo dobry
  • Forma własności:Pełna własność
  • Powierzchnia:10 m2
  • Cena:4 750 PLN

Opis

2-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia w Centrum Warszawy, w nowoczesnym biurowcu w okolicach Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Gabinet wyposażony w 1-2 stanowiska pracy. fasada przeszklona. Dostęp do światła dziennego. Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również: -Tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem, - możliwość wstawienia do gabinetu stolika kawowego, -dostęp do strefy fitness, -dostęp do biura przez całą dobę, -dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki (dodatkowo płatne), skanera, faxu, -codzienne sprzątanie gabinetu, -opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację, -dostęp do internetu za pośrednictwem kabla oraz WiFi, -korzystanie z wewnętrznej kawiarni , -obsługę recepcyjną w godzinach 9-17, -pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy) -dostęp do sprzętu audiowizualnego, -obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych ( serwis kawowy ). Bezpłatna sauna i siłownia do dyspozycji Najemców. Standard biura: -system klimatyzacji z indywidualnym sterowaniem, -zamki elektroniczne sterowane kartami, -dostęp do 6 sal konferencyjnych ze sprzętem audio-video, -szerokopasmowy Internet, -telefony stacjonarne,xero, fax, drukarkę, -aneksy kuchenne z punktem kawowym. Miesięczne koszty najmu to 4750 PLN netto. Umowa: -okres do ustalenia -kaucja 2 miesiące lub 1 miesiąc w przypadku płatności dokonywanych z miesięcznym wyprzedzeniem. Zalety biura serwisowanego: -elastyczność warunków umowy, -możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni bez dodatkowych kosztów, -profesjonalna obsługa recepcji, -dostęp do sal konferencyjnych, -wszystkie opłaty w cenie, Parking: -Parking w biurowcu: 1000 PLN netto/ miesięcznie. -Parking poza biurowcem - od 350 zł netto/miesięcznie. Czas oczekiwania na miejsce parkingowe do kilku tygodni. Opis powierzchni serwisowanej: Operator oferuje kilkadziesiąt gabinetów różnej wielkości do swobodnego łączenia, sale konferencyjne z foyer oraz strefę recepcyjną ze strefą kawiarnianą. Swoje biura mają tu zarówno korporacje, jak i mniejsze firmy, konsultanci i freelancerzy. Bardzo dobry dostęp do komunikacji miejskiej, w tym do stacji drugiej linii metra - Rondo ONZ. Dodatkową zaletą jest również bliskość Dworca Centralnego, centrum handlowego Złote Tarasy oraz licznych udogodnień w bliskim sąsiedztwie biurowca. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: Katarzyna@propertyoffice.pl ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Media

woda, prąd, internet

Ogrzewanie

miejskie

Droga dojazdowa

droga asfaltowa

Informacje dodatkowe

parking, klimatyzacja, winda, ogrzewanie, pomieszczenie socjalne