Śródmieście: biuro serwisowane dla 16-18 osób

6 100 EUR

Krakowskie Przedmieście, Warszawa, mazowieckie, PL

  • 65 m2

  • 94 EUR/m2

  • 65 m2

  • 94 EUR/m2

Nr oferty: 1665262 / 291819

Nr oferty w biurze: 291819

Szczegóły

  • Oferta:Lokal użytkowy 65 m2
  • Rynek:Rynek wtórny
  • Rok budowy:2015
  • Ilośc pięter:4 piętra
  • Stan wykończenia:Bardzo dobry
  • Forma własności:Pełna własność
  • Cena:6 100 EUR

Opis

biuro serwisowane dla 16-18 osób w Centrum, w nowoczesnej kamienicy biurowej w okolicach Krakowskiego Przedmieścia i Placu Zamkowego, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Prywatny gabinet dla 16-18 osób. Powierzchnia do wyłacznej dyspozycji Najemcy. W pokoju są duże otwieralne okna, dzięki czemu jest bardzo jasny i dobrze doświetlony. Wysokiej jakości szkło gwarantuje wysokie wyciszenie w pomieszczeniach. Standardowe wyposażenie gabinetu zawiera biurko, szafkę zamykaną na klucz, fotel obrotowy i szafę na dokumenty Dostęp 24 h. Miesięczny koszt najmu to 6100 EUR netto. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Korzystanie z kameralnej 3-osobowej sali konferencyjnej zlokalizowanej w części Premium bez limitu-w cenie czynszu. Następujące świadczenia objęte są stawką Czynszu: -Profesjonalna obsługa recepcji (Poniedziałek- Piątek 08:00 -18:00): odbieranie i przełączanie nadchodzących połączeń telefonicznych do Najemcy, obsługa przesyłek kurierskich (z wyłączeniem opłat), -obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej (z wyłączeniem opłat za znaczki), -Ultraszybkie łącze internetowe (WIFi); Istnieje możliwość wydzielenia odrębnej sieci (usługa dodatkowo płatna), -Media w cenie: Energia elektryczna w powierzchniach wynajmowanych, zużycie wody, ogrzewanie i chłodzenie pomieszczeń wynajmowanych; -Pełny dostęp do przestrzeni coworkingowej, -możliwość korzystania z budki telefonicznej, -Codzienny serwis sprzątający, -System kontroli dostępu, -Dostęp do wszystkich wydarzeń networkingowych, szkoleniowych oraz warsztatowych organizowanych w budynku, Kuchnia: -Nielimitowana kawa i napoje: Kawa, herbata, woda bez limitów dla osób pracujących w biurze, Usługi dodatkowe: -99 PLN netto/mies.: rejetracja firmy w KRS, -99 PLN netto/mies.: wyposażenie każdgo stanowiska pracy w telefon stacjonarny, -koszystanie z sal konferencyjnych, na podstawie rezerwacji skłądanych w palikacji mobilnej lub w recepcji, -dostęp do copyroom'u, Parking (abonament w kwocie netto) -garaż podziemny: 240 EUR/miesiąc; -parking naziemny: 900 PLN/miesiąc, Umowa: -czas trwania: 12 miesiące z opcją przedłużenia, -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Budynek stylizowany na modernistyczną kamienicę, składa się z dwóch kondygnacji podziemnych (parking) oraz czterech użytkowych kondygnacji naziemnych, w tym jednej umieszczonej na poziomie dachu. Lokalizacja: Wygodne dotarcie do budynku gwarantują blisko umiejscowione stacje metra Ratusz Arsenał (w odległości 1 km) oraz Nowy Świat (w odległości 1,1 km), liczne linie tramwajowe i autobusowe biegnące trasą W -Z oraz połączenia autobusowe od strony ulic Miodowej i Krakowskie Przedmieście. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: Katarzyna@propertyoffice.pl ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Media

Woda

Prąd

Internet

Ogrzewanie

Miejskie

Droga dojazdowa

Droga asfaltowa

Informacje dodatkowe

Parking

Klimatyzacja

Winda

Ogrzewanie

Pomieszczenie socjalne