Lokal użytkowy 24 m2

Nr oferty: 1757907 / 316718

Nr oferty w biurze: 316718

8 000 PLN
333 PLN/m2
Mokotów: umeblowane prywatne biuro dla 5 osób
Bukowińska, Warszawa, mazowieckie, PL

Rynek wtórny

2008

24 m2

Szczegóły

  • Piętro3 z 8
  • Stan wykończeniaBardzo dobry
  • Forma własnościPełna własność

Opis

Do wynajęcia: umeblowane prywatne biuro dla 6 osób na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu w OKOLICACH stacji metro Wilanowska, na warszawskim Mokotowie. poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Miesięczny koszt najmu: od 8000 PLN netto. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda), Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba, Udogodnienia w budynku: -udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, -Bar z napojami i kawą na miejscu, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -Dostępne miejsce na rowery. Lokalizacja: W okolicy biura znajdują się sklepy i liczne punkty usługowe oraz atrakcje miasta takie jak park Arkadia czy Pałac Królikarnia. Do najbliższego centrum handlowego Galerii Mokotów (2km), z łatwością można dotrzeć samochodem lub komunikacją miejską. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: Katarzyna@propertyoffice.pl ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Media

Woda

Prąd

Internet

Ogrzewanie

Miejskie

Droga dojazdowa

Droga asfaltowa

Wyposażenie

Umeblowanie

Informacje dodatkowe

Parking

Klimatyzacja

Winda

Ogrzewanie

Pomieszczenie socjalne

Lokalizacja

Oferta nr
1757907
316718
Masz pytania? Napisz do nas!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa Rosiak (Kołobrzeg, 78-100, ul. Warszawska 4). Więcej »

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przesłania zapytania ogłoszeniodawcy lub wysyłki dodatkowych ofert, które mogą Cię zainteresować. Nie udostępnimy Twoich danych innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa. Masz dostęp do swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższego zapytania.