Nr oferty: 1757936 / 316743
Nr oferty w biurze: 316743
242 PLN/m2
Rynek wtórny
2018
12 m2
Szczegóły
- Piętro1 z 6
- Stan wykończeniaBardzo dobry
- Forma własnościPełna własność
Opis
Do wynajęcia: 3 osobowe umeblowane biuro na 1 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie, w OKOLICACH ul. Sobieskiego. poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność - do potwierdzenia Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Miesięczny koszt najmu: od 2900 PLN netto dla umowy na 12 miesięcy. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda), Umowa: Minimalny okres najmu: 3 miesiące. Dla umowy na okres minimum 6 miesięcy: 5 % rabatu, Dla umowy na okres minimum 12 miesięcy: 10 % rabatu, -kaucja: 2 miesiące - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Parking: W budynku znajduje się dwukondygnacyjny parking podziemny oferujący 111 miejsc parkingowych. -Czynsz za miejsce parkingowe: 90 Euro/miejsce + VAT Opis budynku: Nowoczesny budynek biurowy oferujący atrakcyjne powierzchnie do wynajęcia. W budynku są trzy windy, ale nie ma windy towarowej. Udogodnienia dla mam: Bezpośrednio z lobby -dostęp do pomieszczenia dla matek karmiących oraz do odpoczynku dla kobiet w ciąży. Pomieszczenie wyposażone w niezbędne urządzenia i meble. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu co zapewni komfort użytkowania budynku zarówno najemcom jak i gościom. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: Katarzyna@propertyoffice.pl ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Media
Woda
Prąd
Internet
Ogrzewanie
Miejskie
Droga dojazdowa
Droga asfaltowa
Wyposażenie
Umeblowanie
Informacje dodatkowe
Parking
Klimatyzacja
Winda
Ogrzewanie
Pomieszczenie socjalne
Lokalizacja
316743