Mokotów: biuro serwisowane dla 35 osób

28 000 PLN

Marynarska, Warszawa, Mazowieckie, PL

  • 309 m2

  • 91 PLN/m2

  • 309 m2

  • 91 PLN/m2

Nr oferty: 1053712 / 197489

Nr oferty w biurze: 197489

Szczegóły

  • Rodzaj oferty:Lokal użytkowy
  • Typ transakcji:Wynajem
  • Rynek:Rynek wtórny
  • Rok budowy:2008
  • Ilość pięter:11
  • Piętro:3
  • Stan wykończenia:Do wykończenia
  • Forma własności:Pełna własność
  • Powierzchnia:309 m2
  • Cena:28 000 PLN

Opis

biuro serwisowane dla 35 osób do wynajęcia na Mokotowie, na 3 piętrze nowoczesnego biurowca niedaleko Galerii Mokotów, w okolicach ul. Wołoskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl) -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność - od zaraz Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej. Najemca ma do swojej dyspozycji kompaktowe biuro, na które składają się: -recepcja i open space dla 28 osób, -sala spotkań na 5 osób, -sala spotkań na 12 osób, -sala spotkań na 4 osoby, -pokój biurowy dla 2 osób, -pokój biurowy dla 4 osoó, -magazynek/copy room, , pokoje biurowe, salki konferencyjne, pomieszczenia socjalne. W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm. Miesięczny koszt najmu to 800 PLN netto/osobę. Opłaty dodatkowe (opcjonalnie): -100 PLN/osobę Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej. Najemca ma do swojej dyspozycji kompaktowe biuro składające się z: -Open space dla 69 osób,, -4 sale konferencyjne dla 5 osób,, -Sala konferencyjna dla 8 osób, -Gabinet biurowy dla 4 osób, -2 gabinety 1-osobowe -Aneks kuchenny , -2 Magazyny W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm. Miesięczne koszty najmu dla 75 osób to 60.000 PLN netto (800 PLN netto/osobę). Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o: -wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę), -dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę, Parking: -290 PLN/stanowisko/miesiąc, -30 PLN-miejsce na rower/rowerownia na kontrolę dostępu, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2, Opis budynku: Biurowiec oferuje na 11 kondygnacjach naziemnych około 12 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: Katarzyna@propertyoffice.pl ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Media

woda, prąd, internet

Ogrzewanie

miejskie

Droga dojazdowa

droga asfaltowa

Informacje dodatkowe

parking, klimatyzacja, winda, ogrzewanie, pomieszczenie socjalne