Mokotów: biuro 250 m2

3 125 EUR

Postępu, Warszawa, mazowieckie, PL

  • 250 m2

  • 13 EUR/m2

  • 250 m2

  • 13 EUR/m2

Nr oferty: 1529985 / 262382

Nr oferty w biurze: 262382

Szczegóły

  • Oferta:Lokal użytkowy 250 m2
  • Rynek:Rynek wtórny
  • Rok budowy:2014
  • Piętro:4 z 8
  • Stan wykończenia:Bardzo dobry
  • Forma własności:Pełna własność
  • Cena:3 125 EUR

Opis

klimatyzowany lokal biurowy o pow. 250 m2 do wynajęcia na warszawskim Mokotowie, na 4 piętrze , w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Postępu, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Kameralne biuro do wydielenia z większego modułu biurowego. Układ pomieszczeń może być zaaranżowany zgodnie z potrzebami klienta. Biuro jest doskonale doświetlone dzięki obecności dużych okien. Położone jest od spokojnej strony biurowca, pełnej zieleni. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -uchylne okna -podwieszane sufity -elastyczny podział powierzchni w układzie gabinetowym / open space -wykładzina, Powierzchnia z dobrym dostępem światła dziennego. Na miesięczne koszty najmu netto składają się: -czynsz: 12,50 EUR/m2 (3125 EUR), -opłaty eksploatacyjne: 27 PLN/m2 (6750 PLN) Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych ( 2,36%). Zastosowanie stropu chłodzącego podnosi komfort przebywania w pomieszczeniu i jest tańsze w eksploatacji. Chłodzenie i ogrzewanie jest pokrywane w opłacie eksploatacyjnej i nie stanowi dodatkowego kosztu dla najemcy. Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Sala konferencyjna: W budynku znajdują się 4 w pełni wyposażone sale konferencyjne dzielone systemem ścian mobilnych, które w zależności od potrzeb można przygotować w różnych ustawieniach. Każda z sal konferencyjnych, zależnie od potrzeb, może być dowolnie zaaranżowana jako sala szkoleniowa, sala seminaryjna czy warsztatowa. Największa sala może pomieścić do 100 osób w ustawieniu teatralnym i koktajlowym, najmniejsze do 12 osób w ustawieniu prostokątnym. Wszystkie 4 sale posiadają dostęp do światła dziennego. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Miejsca postojowe w garażu podziemnym. -80 EUR/stanowisko/miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/60 m2, Umowa: -czas określony: minimum 3 lata, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Budynek oferuje ok. 8 000 m2 powierzchni biurowej do wynajmu. Obiekt liczy 8 naziemnych i 3 podziemne kondygnacje. Powierzchnia typowego piętra to 1292 m2. Do dyspozycji Najemców oddanych zostało 13 naziemnych i 151 podziemnych miejsc parkingowych Zalety lokalizacji: Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem). Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: Katarzyna@propertyoffice.pl ; tel. 731-321-117 www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Media

Woda

Prąd

Internet

Ogrzewanie

Miejskie

Droga dojazdowa

Droga asfaltowa

Informacje dodatkowe

Parking

Klimatyzacja

Winda

Ogrzewanie

Pomieszczenie socjalne